Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja

Podatke koje nam dostavljate putem slikomania.hr, služe isključivo za pružanje pojedinačnih usluga i neće biti proslijeđeni trećim osobama ili na neki drugi način komercijalno eksploatirani. Putem formulara prijavljujete se na slanje info e-mailova - newslettera na Vašu email adresu navedenu u narudžbi. U slučaju da želite prekinuti slanje e-mailova trebate pisati na e-mail info@slikomania.hr.


Opći uvjeti poslovanja se primjenjuju se na poslovni odnos između kupca i tvrtke MY HOME s.r.o., Mierova 1842/1 , 069 01 Snina (SVK), PDV broj: SK2022320355.
Osoba odgovorna za poslovanje je Goran Dimitrijević / dimitrijevic@myhomesro.sk
.


Moguće nas je kontaktirati putem e-maila info@slikomania.hr ili putem telefona na broj 01 800 0209 radnim danom od 8:00 - 16:00.

 

Pružatelj (usluga) se obvezuje:

- isporučiti pravu vrstu i količinu robe za kupovnu cijenu i uvjeti plaćanja stupaju na snagu na dan slanja elektronske narudžbe,
- isporučiti robu po normama, propisima i pravilima koje vrijede u EU.

Kupac se obvezuje:

- naručenu robu ispravno preuzeti, provjeriti cjelovitost paketa, u slučaju propusta odmah obavijestiti prijevoznika (kurirsku službu) čim prije,
- platiti robu po kupoprodajnoj cijeni u cijelosti u skladu sa uvjetima plaćanja koji vrijede na dan slanja narudžbe, u suprotnom će narudžba biti otkazana.

OTKAZIVANJE NARUDŽBE: Način otkazivanja narudžbe - putem telefona ili e-maila u roku od 24h.

Odstupanje od ugovora,  i povrat proizvoda bez navedenog razloga

Potrošač je ovlašten po zakonu br. 108/2000 §11 par.1 bez navođenja razloga raskinuti ugovor u roku od 7 dana od dana preuzimanja robe ili od dana nastanka ugovora o pružanju usluge, ukoliko kupac prodavaču na vrijeme i pravilno dostavi potrebne informacije u skladu sa § 10 istog zakona. O raskidu ugovora, potrošač mora informirati prodavača pismeno i to e-mailom ili pismom.

U roku od 30 dana od dostave robe istu je moguće vratiti je bez navođenja razloga. Kupac vraća robu dostavom o svome trošku, i plaća poštarinu. Ukoliko želi potpuni povrat novca za robu, bez poštarine, roba mora biti u originalnom pakiranju, neoštećena, u identičnom stanju kao kada je kupljena. O uspješnom prekidu ugovora, kupac će biće obavješten putem e-maila u roku od 24h od trenutka raskinuća ugovora. Ukoliko kupac ne primi e-mail u ovom roku na njemu je da obavijesti ili putem telefona ili putem e-maila reklamacije@slikomania.hr da mu ova informacija nije dostavljena. Ukoliko se kupcu ne sviđa slika, ili mu ne odgovara veličina za njegov zid, i ne želi je zamjeniti ni s jednom drugom slikom iz naše ponude, neoštećenu sliku zapakirananu u originalno pakiranje mora poslati zajedno s popunjenim FORMULAROM, koji se može skinuti s naše web stranice. Pošaljite sliku zajedno s formularom na adresu DPD (MY HOME s.r.o.), Franje Lučića 23, 10 000 Zagreb u centralno skladište kurirske službe DPD gdje se nalazi naš lager za Hrvatsku. U slučaju da dobijete poklon sa glavnim proizvodom (primjerice sat ili tapetu), treba ga poslati skupa s glavnim proizvodom nazad. Pošaljite paket putem bilo koje kurirske usluge, ali ne sa uslugom plaćanja pouzećem. Obavezno nam prosledite putem e-maila uslikan dokaz o slanju vraćenog paketa na navedenu adresu kako bismo vas evidentirali.

Po primitku slike na DPD adresu u Hrvatskoj, svi paketi će čekati do grupnog slanja nazad za Slovačku koje se organizira jednom u mjesec i pol dana, ili kraće ovisno o broju vraćenih paketa. Od momenta kada paket stigne u našu centralu u Slovačku, u roku od 15 dana ćemo vam uplatiti za povrat novca. Dakle ukupno najduže moguće vrijeme čekanja na povrat novca je 2 mjeseca.

 

Zamjena robe u roku od 30 dana

Ukoliko Vam se slika koju ste naručili ne sviđa ili se ne uklapa u Vaš interijer i zaiteresirani ste za neku drugu sliku iz naše ponude, pošaljite nam e-mail na reklamacije@slikomania.hr . Napišite nam broj proizvoda, sliku za koju ste zaiteresirani + njene dimenzije. Nakon što primimo sliku od našeg dobavljača poslat ćemo Vam novu sliku. Ukoliko nemamo sliku na zalihama, najduži rok razmjene je 15 radnih dana. Ukoliko je cijena slike za koju ste zainteresirani, viša od prethodne, morate platiti razliku. U koliko je cijena slike za zamjenu manja, razlike ne vraćamo.

Ukoliko roba bude poslana prije nego što kurir stige pokupiti, nećemo Vam platiti troškove poštarine (ukoliko sami pošaljete sliku bez čekanja kurira koji vam donosi zamjenu).


Plaćanje i uvjeti dostave

Za svaki naručeni proizvod plaćate unaprijed (bankovni transfer, uplatom na račun u banci, PayPal ili neki drugi način) ili pouzećem. Rok dostave proizvoda je između 7 - 15 radnih dana. Za ručno slikane slike rok dostave je između 12 - 15 radnih dana. Za pokrivače i zavjese rok dostave je između 13 - 17 radnih dana. Ukoliko nije moguće dostaviti naručenu robu ili je moguće dostaviti robu samo dijelomično, prodavač je obavezan obavjestiti kupca o tome što prije. U tom slučaju prodavač nudi kupcu moguće rješenje, ili mora odmah vratiti novac nazad, ukoliko je roba bila plaćena na račun unaprijed bila plaćena na račun.

Razlozi zbog kojih prodavač nije dostavio robu na vrijeme: nepredvidljive situacije, gubitak robe od strane kurira, loši vremenski uvjeti za transport robe, skrivena greška otkrivena pri pakiranju ili oštećenje robe tokom pakiranja ili transportiranja...itd. Roba će biti ili zamijenjena ili će nakon zahtjeva novac biti uplaćen na račun kupca.

 

Cijena poštarine

Transport narudžba se obavlja putem kurirske službe DPD. Dostava kurirom DPD se naplaćuje 39,90 kn, a u ovisnosti o odabranom načinu plaćanja može i ne mora postojati provizija :

1. plaćanje pouzećem + 11,90 kn
2. plaćanjem na naš bankovni račun, bez provizije
3. plaćanjem na naš PayPal nalog, bez provizije

PLAĆATE SAMO JEDNU POŠTARINU ako ste u jednoj narudžbi kupili više slika!


Popusti i akcije

Nije moguće kombinirati više akcija ili popusta u jednoj narudžbi.

Također, akcija ili popust se ne može koristiti od strane jednog kupca u više narudžba za vrijeme trajanja akcije.


Garancije najniže cijene

Ukoliko kupac na internetu nađe tiskanu sliku na platnu iz naše ponude na web stranici slikomania.hr s istim parametrima, i u istoj kvaliteti, jeftinije nego kod nas, dobit će popust od 10% cijene našeg konkurenta, pri kupnji kod nas. Popust će se priznati tek nakon provjere online trgovca i usporedbe sa slikom istih parametara i kvaliteta kao iz ponude slikomania.hr.

 

Uvjeti izrade fotografija na platnu

Minimalna rezolucija i broj pixela:

20 x 20 cm - 600 x 600 pix.
30 x 30 cm - 900 x 900 pix.
40 x 40 cm - 1200 x 1200 pix.
50 x 50 cm - 1400 x 1400 pix.
60 x 60 cm - 1700 x 1700 pix.
70 x 70 cm - 2000 x 2000 pix.
80 x 80 cm - 2300 x 2300 pix.
90 x 90 cm - 2600 x 2600 pix.
100 x 100 cm - 2900 x 2900 pix.
30 x 20 cm - 900 x 600 pix.
40 x 30 cm - 1200 x 900 pix.
50 x 40 cm - 1400 x 1200 pix.
60 x 40 cm - 1700 x 1100 pix.
70 x 50 cm - 2150 x 1400 pix.
80 x 60 cm - 2300 x 1700 pix.
90 x 60 cm - 2600 x 1700 pix.
100 x 70 cm - 3000 x 2050 pix.
120 x 80 cm - 3600 x 2300 pix.
150 x 100 cm - 3900 x 3000 pix.
50 x 20 cm - 1400 x 600 pix.
80 x 30 cm - 2300 x 900 pix.
100 x 40 cm - 3000 x 1200 pix.
120 x 50 cm - 3600 x 1400 pix.
150 x 60 cm - 3900 x 1700 pix.

Primamo fotografije BMP, JPG i drugih sličnih formata. Datoteke veličine do 10MB poslati na e-mail info@slikomania.hr, a za veće fotografije mora se koristiti usluga spremišta (poput DropBox, RapidShare, ali i kao poruku na našoj facebook stranici). Maksimalne dimenzije ovise o veličini fotografije. Maksimalna širina platna je 150cm.

UPOZORENJE! Pri postavljanju slike na drveni okvir potrebno je 25mm od tiskanog platna, od svakog ruba, kako bi se platno pričvrstilo za ram. Stoga je potrebno razmotriti da li se oko ruba nalaze neki bitni detalj ili oblik. Ako je tako, možemo preurediti fotografiju stavljanjem 25mm bijelog ruba.

Poklon vaučer

Poklon vaučer u vrijednosti navedenoj na prednjoj strani moguće je koristiti za kupnju samo pri online kupnji na web stranici slikomania.hr. Po kupnji, poklon vaučer će biti proslijeđen na adresu kupca navedenoj pri kupnji.

Poklon vaučer ne može se koristiti više puta!!!

Validnost poklon vaučera istječe u roku od jedne godine od dana njegove kupnje. Ukoliko se želi produžiti validnost poklon vaučera potrebno je to pismeno zatražiti barem mjesec dana prije isteka njegove validnosti (moguće je produžiti validnost max 1 mjesec).

Poklon vaučer ima mogućnost prijenosa posjedništva. Njegovo korištenje ne ovisi o osobi koja je kupila poklon vaučer.

Nije moguće zamjeniti poklon vaučer za gotovinu u vrijednosti na koju važi. Razlika koja može nastati ukoliko je vrijednost vaučera viša od vrijednosti kupnje, neće biti vraćena kupcu. Ukoliko se pojavi razlika kada je cijena slike veća od vrijednosti vaučera, kupac obavezan nadoplatiti novac unaprijed na bankovni račun ili nadoplatiti novac u visini razlike pri plaćanju pouzećuem.

Po primitku poklon vaučera, kupac je odgovoran za njegovo stanje i korištenje.

Poklon vaučer može biti vraćen u roku od 7 dana od dana njegove dostave kupcu.

 

Dodatne informacije o fototapetama:


Po primitku je potrebno provjeriti:

  • da li ima dovoljno prostora na zidu gdje se želi lijepiti tapete. Nakon toga, raspakirati fototapetu iz ambalaže,

  • da li su dostavljeni dobar oblik, veličina i boja,

  • da li su isporučeni svi dijelovi tapete i da li se dijelovi uklapaju, ako se tapeta sastoji iz više dijelova,

  • da li je fototapeta nakon raspakiranja poderana, savijena ili oštećena na neki drugi način.

Reklamirati se mogu samo cijele role fototapete u originalnom pakiranju. Čuvajte pakiranje i nemojte ga oštetiti.

Reklamacija za fototapete koje su bile korištene, neće se uvažiti (na koje je postavljeno ljepilo, lijepljeno na zid...).

Ukoliko nastane bilo kakva šteta nakon korištenja tapeta , mi za to ne snosimo odgovornost.

Pri lijepljenju tapeta morate poštovati navedene radne upute i koristiti specijalno ljepilo za tapete.

 

Upute za uporabu možete preuzeti >TU<.

 

Politika reklamacija

Ukoliko je Vaš razlog za reklamaciju, slučaj da dobijete sliku koju niste naručili (rok za reklamaciju je 30 radnih dana) pošaljite nam fotografiju slike koja Vam je dostavljena, kao i kod slike koji je ispisan na ambalaži. Fotografiju nam pošaljite na reklamacije@slikomania.hr. Nakon provjere fotografije koju ste nam poslali, kao i slike koju ste naručili obavjestit ćemo Vas o budućim koracima putem e-maila. Nakon primitka slike od našeg dobavljača, po kurirskoj službi poslat ćemo Vam zamjenu Vaše slike.

Ukoliko primite sliku koja je oštećena (npr. razmrljana boja, loš ispis, ili oštećenja) vidite točku 1. Na slici mora biti vidljivo oštećenje.

Ukoliko je slika dostavljena oštećena, što se može primijetiti i na zaštitnoj embalaži - paketu također, i kupac je takvu prihvati - reklamacija za oštećenje se neće uvažiti. Nemojte prihvaćati oštećene slike bilo od kurira Pošte ili kurirske službe!!!


Kontaktirat ćemo Vas čim prije, bilo putem telefona ili putem e-maila.
Ukoliko kupac ne ispuni sve gore navedene uvjete, prodavač nije obavezan poštivati zadani rok od 30 dana.

Zamjena, povrat ili reklamacije ne vrijede ukoliko je porizvod kreirain i izrađen jedinstveno za kupca (npr. fotografije na platnu - zamjena 1-dijelne za 5-dijelnu)

 

Korisnički servis ne odgovara na SMS poruke !!!


Reklamacije ne vrijede u slučaju nepravilnog rukovanja od strane kupca.

!!! ZA SVAKI PROIZVOD VRIJEDI ZAKONOM JAMČENA GARANCIJA !!!  (pod uvjetima pravilnog skladištenja i rukovanja kupljenog proizvoda)

Trebate zaštititi svoju robu od štetnih utjecaja. Misli se prvenstveno na utjecanje različitih vremenskih uvjeta ili nepravilne uporabe.

Prava potrošača vezana za prodavača proizlaze iz Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 kao i zakona donesenog na osobu udredbi EU Uredba (EZ) br. 2006/2004 i Uredba (EU) br. 181/2011.

Osobne podatka treba koristiti u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka NN 106/12 statuta korištenim jedino u svrhe poslovanja između prodavatelja i kupca, i neće biti proslijeđene trećoj strani (s iznimkom osoba koje vrše prijevoz robe).


MY HOME s.r.o.,
Mierova 1842/1,
069 01 Snina,
Slovakia

dostavi

 

MDNmOTlkY