» Kvaliteta usluge i reklamacije
Kvaliteta usluge i reklamacije

Nazvao/la sam navedeni broj, ali nitko se ne javlja?

U tom slučaju provjerite da li ste nazvali u vrijeme navedeno kao otvorena linija, radnim danom 10:00 - 17:00. Ako Vam se ni u ovom terminu nitko ne javlja, pokušajte sa ponovnim pozivom ili slanjem e-maila. U slučaju nezadovoljstva možete kontaktirati menadžera tvrtke, posredstvom e-maila info@slikomania.hr .

 

Na moj email nije odgovoreno u roku od 48h, u čemu je problem?

U tom slučaju pokušajte nazvati našu stalno otvorenu liniju 01 / 800 0209 ili kontaktirati menadžera tvrtke putem e-maila info@slikomania.hr .

 

Ukoliko nisam zadovoljan/a s Korisničkim servisom kome se mogu obratiti?

U tom slučaju molimo Vas kontaktirajte menadžera tvrtke putem e-maila info@slikomania.hr.

 

Kako trebam postupati kada želim reklamirati sliku?

U tom slučaju trebate nas kontaktirati ili putem e-maila reklamacije@slikomania.hr ili putem kontaktnog formulara na stranici. Potom će Vas u roku od 48h kontaktirati službenik Korisničkog servisa, kako bi Vas uputio na daljnje korake u reklamaciji.


Ako dobijem oštećenu sliku, što trebam raditi?

Kupac je dužan provjeriti da li je paket pri prijevozu oštećen čak i prije nego što kurir otvori paket, pa i provjeriti trenutačno stanje slike. Ukoliko je slika oštećena tokom prijevoza, robu trebate odmah reklamirati kod kurira. Samo tako ćemo prepoznati Vaše tvrdnje za reklamaciju slike.

 

Želite nas ocijeniti?

Otvoreni smo za sve pohvale, sugestije, ali i kritike. Svoj sud možete iznijeti putem našeg FORMULARA ZADOVOLJSTVA.

 


 

MDk5Y2RkN