» Zamjena i povrat slika
Zamjena i povrat slika

Koja je razlika između zamjene i povrata slike do 30 dana?

Razlika je u načinu slanja slike i plaćanju poštarine. Ukoliko želite zamijeniti sliku ne trebate ju slati, već će je naš kurir preuzeti od Vas, a istog momenta će Vam predati novu sliku koju ste izarali kao zamjenu. Ukoliko želite vratiti sliku pošaljite nam je na vlastiti trošak, po trenutačnom trgovinskom zakonu mi poštarinu ne plaćamo.

 

Ako hoću vratiti sliku kako trebam postupati, pod kojim uvjetima  to mogu učiniti?

U tom slučaju trebate nas kontaktirati putem e-maila reklamacije@slikomania.com.hr ili putem formulara za stranke. Onda će Vam se u roku od 48h obratit zaposlenik Korisničkog servisa, kako bi Vas dalje uputili na povrat slike. Stanje u kojem se vraćaju slike: slike moraju biti neoštećene i da vrijeme primitka slike ne smije biti duže od 30 dana. Troškove za povrat slike snosi kupac.


Hoću zamijeniti sliku, kako trebam postupiti?

U tom slučaju trebate nas kontaktirati putem e-maila reklamacije@slikomania.hr ili putem formulara za stranke. Onda će Vam se u roku od 48h obratiti zaposlenik Korisničkog servisa, kako bi Vam dali upute za zamjenu slike. U slučaju zamjene slike kurirska služba će pokupiti sliku. Troškove poštarine snosi prodavač.

 

Ako mi se slika ne bude svidjela, vratit ćete mi novac?

Ako Vam se slika po dostavi ne bude svidjela možete nam je vratiti u roku do 30 dana od primitka pošiljke. Međutim, slika ne smije biti oštećena. Po dostavljanju slike, novac za sliku bit će Vam vraćen. Ipak, troškove poštarine Vi snosite po postojećem zakonu.


Ako hoću zamijeniti sliku u roku od 30 dana, moram li platiti poštarinu?

Za zamjenu slike do 30 dana, poštarinu kurirske službe koja će sliku od Vas preuzeti, kao i sve druge poštarine, plaćamo mi. Vi ne snosite nikakve troškove.

UPOZORENJE: ovo vrijedi samo ukoliko sliku preuzme naš partner kurirska služba, a ne ukoliko Vi sami pošaljete sliku. Tada je Vaš trošak nenaplativ!!!

 

NjYzMThjMD